Haemme Office assistenttia vakituiseen työsuhteeseen

Premium Group on kokonaisvaltaisen laki- ja talousasianhoidon edelläkävijä. Meillä laki- ja talousasiat kulkevat käsi kädessä. Vaativa asiakaskuntamme arvostaa henkilökohtaista palveluamme ja tiimiemme asiantuntijuutta.

 

Haemme nyt vahvan ja vakaan kasvumme tueksi Helsingin Etelärantaan vakituiseen työsuhteeseen OFFICE ASSISTENTTIA

 

TOIMENKUVASI SISÄLTÄÄ kokonaisvaltaisesti toimistostamme ja toimistolle saapuvien asiakkaiden huolehtimisesta sekä lakitoimintojen assistentin tehtäviä. Hoidat itsenäisesti neuvottelutilat tapaamistilanteiden mukaan sekä huolehdit puhelimesta ja toimiston postista. Vastuullasi on myös toimistotarvikkeiden ylläpito ja tilaaminen tarvittaessa kuin myös muut toimiston ylläpitoon liittyvät hallinnolliset tehtävät. Lakitoimintojen osalta vastaat erityisesti asiakirjojen vireille jättämisestä toimittamalla vaaditut dokumentit viranomaisille sekä hoidat muita avustavia tehtäviä tarpeen mukaan.

SINULLA ON KOKEMUSTA sekä asiakaspalvelusta että assistenttina toimimisesta. Olet myös tottunut käyttämään MS Office-ohjelmia sekä mahdollisesti jotain asiakashallintajärjestelmää. Osaat tarvittaessa palvella asiakkaita myös englanniksi, ruotsin kielen taitaminen katsotaan eduksi.

ARVOSTAMME oma-aloitteisuutta sekä aktiivista otetta tehtävien hoitoon.
Et epäröi kysyä epäselvissä asioissa, mutta osaat myös selvittää haasteita itsenäisesti. Toimissasi olet tarkka ja pidät asiat järjestyksessä. Viihdyt hyvin muiden ihmisten kanssa ja omaat positiivisen asenteen etkä hätkähdä yllättäviä tilanteita.

TARJOAMME mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn sekä miellyttävän työympäristön mukavine työkavereineen.

 

Hae paikkaa

Hakuaika päättyy 17.12.2021

Lisätietoja toimesta antaa sähköpostitse Jaana Heikkinen, jaana.heikkinen@premiumgroup.fi
ja hakemukset pyydämme osoittamaan samaan osoitteeseen.

Aihekenttään: Office assistentti ”omanimi”