Aina ajan tasalla – asiaa brändiuudistuksesta ja sen taustoista

Hyvä lukija,

Yrityksen täyttäessä tänä vuonna kymmenen vuotta alamme pikkuhiljaa lähestyä yläasteikää, ja kuten ikään kuuluu, on oman tyylin ja identiteetin pohdinta tullut ajankohtaiseksi.

Viimeisen vuoden aikana on henkilöstömme ja palvelujemme määrä kasvanut strategisten päätösten myötä huomattavasti. Voimakasta kasvua on ajanut halu auttaa ja palvella asiakkaitamme jatkossa vieläkin paremmin ja monipuolisemmin.

Olemme muodostaneet perinteisten laki- ja talouspalvelujemme ympärille asiakkaidemme viisasta ja vastuullista omistamista tukevia palveluja. Olemme esimerkiksi Suomen suurin säätiöiden ja yleishyödyllisten yhdistysten kirjanpitäjä.

Lisäpalvelumme, kuten huoneistopalvelut, helpottavat asiakkaan arkea, kun me Premiumissa huolehdimme asiakkaan omistamiin asuin- ja liikekiinteistöjen vuokrasuhteisiin liittyvistä asioista. Talouden valmennuspalvelut auttavat perheitä, yrityksiä ja yksityishenkilöitä ymmärtämään talouttaan paremmin ja tekemään näin sen suhteen tietoisempia ja vastuullisempia päätöksiä.

Palvelukokonaisuutemme takana oleva ajatus, lain ja talouden saumaton yhdistäminen, on aina ollut meille itsellemme selkeä. Haluamme tuoda toiminta-ajatustamme ilmi niin, että se kirkastuu myös muille. Tämän vuoksi lähdimme päivittämään brändiämme, jotta se ilmentäisi sitä kokonaispalvelua, jota yrityksemme tarjoaa.

Koska peruspilarimme ovat laadukkaat laki- ja talouspalvelut, on logomme yhdistelmä kahta klassista symbolia, lakipykälää ja dollarimerkkiä. Ne yhdistettynä muodostavat Premium-logon. Brändivärimme noudattavat samaa ajatusta, sillä tummanvihreä kuvaa lakikirjaa ja roosa Financial Timesia.

Meille tämä identiteetin vahvistusprosessi on entisestään kirkastanut missiotamme: Olemme aina ajan tasalla. Näin voimme auttaa asiakasta hallinnoimaan kokonaisuuksia ja tukemaan päätöksentekoa niin päivittäisessä toiminnassa kuin elämän ainutlaatuisissa tilanteissa.

Mukavaa joulunodotusta toivottaen,

Martti Laakso